predajna-naradie-cadca03

O výrobcovi BOSCH

O výrobcovi Bosch

 

Zakladateľ spoločnosti Róbert Bosch

 

5. novembra 1886, založil R. Bosch v Stuttgarte„Dielňu pre jemnú mechaniku a elektrotechniku". Položil tak základy toho, z čoho sa neskôr stal popredný svetový dodávateľ v oblasti technológií a služieb. Narodený 23. augusta 1861 v Albecku u Ulmu, Róbert Bosch bol priekopníkom v oblasti technológií a poháňal svoju spoločnosť k medzinárodnému úspechu už počas svojho života. Róbert Bosch zomrel vo veku 80 rokov, 12. marca 1942 v Stuttgarte.

 

Spoločnosť Bosch pôsobí prostredníctvom viac ako 300 dcérskych a regionálnych spoločností vo viac ako 60 krajinách a zamestnáva 280 000 ľudí po celom svete. Medzinárodná sieť predajných spoločností a partnerov v približne 150 krajinách sa stará o to, aby výrobky a služby spoločnosti boli aj naďalej dôležitou súčasťou rozvíjajúcich sa trhov. Stvorené pre život v širokom spektre odborov.

 

Bosch stabilne rozširuje svoje produktové portfólio. Vždy sa však Bosch drží zásady integrovať do svojej

siete len tie najviac inovatívne obchodné oblasti.

 

 

Stvorené pre život

Značka Bosch je v oblasti domácich spotrebičov už viac ako 75 rokov symbolom technologickej vyspelosti, dôkladné spracovania a spoľahlivosti. Dnes patrí k popredným značkám domácich spotrebičov v Európe. Chladničky, práčky, umývačky riadu, sporáky a malé spotrebiče sa predávajú po celom svete.

Spotrebiče Bosch v kontexte myšlienky zakladateľa značky Roberta Boscha „Vytvárať technológiu pre život" uľahčujú ľuďom každodenný život a zvyšujú jeho kvalitu. Ich dizajn je navrhovaný s dôrazom na kvalitu a na technologickú precíznosť.

 

K dôležitým hodnotám značky patrí od začiatku aj rešpekt voči ľuďom a k prírode, ktorý sa odráža vo výrobe energeticky úsporných spotrebičov šetriacich prírodnými zdrojmi, a v podpore trvalo udržateľného rozvoja. Bosch od svojho vzniku stavia na hodnotách, ako je udržateľný rozvoj, vysoká kvalita produktov, technologická vyspelosť, kvalita života a zodpovednosť vo vzťahu k zákazníkom, dodávateľom aj k zamestnanom.

 

Inováciou k úsporám
„Je lepšie prísť o peniaze než o dôveru." Slová zakladateľa značky Roberta Boscha dodnes tvoria krédo všetkých firemných aktivít. Značka Bosch spája 120-ročnú tradíciu s neustálou inováciou a dnes je symbolom najvyššej kvality a spoľahlivosti. Inovácie majú u značky Bosch najvyššiu prioritu. Preto firma nezávisle od hospodárskych podmienok venuje nemalé finančné prostriedky na výskumno-vývojovú činnosť. Toto myslenie sa odráža v počte inovácií prihlásených na patentovom úrade – v roku 2005 to bolo viac ako 2 800 vynálezov. Rad technológií použitých po prvý raz v produktoch značky Bosch sa dnes stala obchodným štandardom.